اخبار روزفناوری

جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6 – همه پلتفرم‌ها همزمان وارد می‌شوند، مشترکین Game Pass دسترسی اولیه دارند

جزئیات بتای Call of Duty: Black Ops 6 – همه پلتفرم‌ها همزمان وارد می‌شوند، مشترکین Game Pass دسترسی اولیه دارند

برای کسانی که مشتاقانه منتظر بازی جدید Call of Duty هستند، بازیکنان مدت زیادی منتظر نخواهند بود. نسخه بتای Call of Duty: Black Ops 6 به زودی عرضه می شود. این بازی به طور همزمان در تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و مشترکین Game Pass می‌توانند در کنار کسانی که بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند، به زودی به بازی دسترسی داشته باشند.

مدت زیادی از این اتفاق گذشته است. با توجه به قراردادهایی که با دارندگان پلتفرم خاصی مانند سونی بسته شده بود، نسخه بتا ابتدا در پلی استیشن در دسترس بود که باعث ناراحتی بازیکنان مشتاق Call of Duty شد. اما اکنون که Activision Blizzard متعلق به مایکروسافت است، این عمل از بین رفته است.

کسانی که دسترسی اولیه دارند می‌توانند از 30 آگوست تا 4 سپتامبر وارد ماجراجویی پر اکشن جدید شوند. از آنجا، نسخه بتای باز برای Call of Duty: Black Ops 6 از 6 سپتامبر تا 9 سپتامبر برای عموم باز می‌شود. در آنجا، بازیکنان می‌توانند نظر خود را در مورد بازی ایجاد کنند تا ببینند آیا این چیزی است که در آینده می‌خواهند آن را بخرند و کاوش کنند یا اینکه آیا بازی را فاقد آن می‌دانند.

علاوه بر این، پادکست رسمی کاملاً جدید، “COD POD” امروز راه اندازی شد. در آن، طرفداران فرنچایز می توانند اطلاعات انحصاری و دسترسی به توسعه دهندگان بازی را دریافت کنند و در مورد پشت صحنه تولید اطلاعات کسب کنند.

در قسمت اول پادکست، مایلز راس و استفانی اسنودن در مورد بازی آینده Call of Duty و تنظیماتی که بازیکنان انتظار دارند صحبت کنید. بازی در پایان جنگ سرد در سال 1991 اتفاق می افتد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های آشنا برای کسانی که عمیقاً در نوستالژی ریشه دارند به بازی باز می گردند. به عنوان مثال، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که بازگشت Omni Movement و سیستم سنتی Prestige را در برخی از بازی های قبلی مشاهده کنند.

در این پادکست، مهمان ویژه مت شرمن، که به شدت در توسعه Black Ops 6 مشارکت دارد، اطلاعاتی در مورد نحوه اجرای کمپین، حالت‌های بازی چند نفره و Warzone به اشتراک گذاشت.

ویژگی Omni Movement افزودنی عظیم به بازی خواهد بود. به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به سرعت، شیرجه رفتن، و مستعد رفتن به هر سمتی که احساس می‌کنند ضروری هستند. Black Ops 6 همچنین زامبی‌های کلاسیک، از جمله زامبی‌های مبتنی بر گرد را برمی‌گرداند.

علاوه بر این، Call of Duty League در راه است، که به بینندگان این امکان را می‌دهد تا با پیوند دادن حساب Activision خود به حساب‌های YouTube خود، امتیازهای انحصاری را برای بازی خود دریافت کنند.

فراتر از نسخه بتا، Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی در 25 اکتبر 2024 عرضه خواهد شد، نه چندان طولانی پس از بتای باز. آیا در مورد آن هیجان زده هستید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا